субота, 6. август 2016.

Photoshoots with my sister!


Zdravo svima!
Tako sam blizu cilja da objavljujem 5 dana za redom postove! Ovo danas će biti četvrti post u ovom mom izazovu,i kao što već po samom naslovu vidite opet će biti tu popriličnog broja slika...S obzirom na to da nisam želela da objavljujem fotošut jedan za drugim poprilično mnogo sličica mi se nakupilo poslednjih dva meseca...Pa da ne bih dužila sa samim uvodom u ovaj post danas ćete imati prilike da vidite neke od meni najdražih fotografija sa tih fotošutinga u kojima je moja sestra model...
Nadam se da ćete uživati u nastavku posta... :)




















I to bi bilo to za ovaj post...Nadam se da ste uživali u ovim sličicama.Do sledećeg kuckanja:
Voli vas vaša

20 коментара:

  1. Poslednja fotografija je fenomenalna. Većina me zaista oduševila, imaš potencijala, mnogo mi se dopadaju slike. I veoma mi je drago što si tako blizu ispunjenja svog cilja :)


    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Svidaju mi se fotografije, moram priznati. Zaista imas dara za toga.
    Imas super ideje za fotografiju i one izgledaju nekako profesionalno. Svaka cast!

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su fenomenalne! Četvrta i peta su me oduševile. Zaista bih volela da vidim još neki fotošuting. Imaš dara za fotografiju. :)

    jasminadimitri.blogspot.com | YouTube

    ОдговориИзбриши
  4. Oduševljena sam svim fotografijama, zaista! Predivno su ispale! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

  5. Slike su predivne, jako mi se dopadaju prve 2 i zadnje 2 , divno zaista! Imaš talenta, nastavi sa slikanjem i naravno objavljuj ovakve postove <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su fenomenalne! Wow! :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Great pictures dear! I follow you now #143. Follow me back, please?
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  8. Fotografije su stvarno divnee! Prva i poslednje dve su me onako posebno oduševile. Svaka čast ♥

    ОдговориИзбриши