среда, 3. август 2016.

In the world of dreams... :) -Photoshoot

Zdravo svima!
Danas sam nakon nešto više od nedelju dana opet tu sa novim postom,sa ciljem da objavljujem 5 dana uzastopno postove i da čekiram još jednu od stvari sa svoje bucket liste...Tako da pošto zvanično danas počinjem sa ispunjavanjem i ovog sebi zadatog zadatka postove možete očekivati i u naredna četiri dana ...
Današnji post sam počela sa mišlju da će ovo opet biti jedan fotošuting sa mojom najboljom drugaricom,ali i dalje nisam sigurna kako ću ga nazvati..Ovaj fotošuting smo obavila takođe u mestu u kome mi živimo pre nekih 20-ak dana,a u nekom od sledećih postova možete očekivati i slike koje su uslikane tokom odlaska u Kruševac...

Nadam se da ćete uživati u sličicama :)



















I to bi bilo to za ovaj post...Nadam se da vam se svideo :) Do sledećeg kuckanja:
Voli vas vaša





E-mail:branka.370833@gmail.com
Instagram: @branka.12
                  @theodorab7
                  @fashion_awake
Fb:Branka Knežević
     Fashion Awake

5 коментара:

  1. Bas mi se svidaju slike. Svaki put se obradujem tvojim postovima, tako da jedva cekam sljedece :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajne slike. Baš mi se dopada tvoj blog, njegov dizajn i predjašnji postovi, ne znam da li sam ti to nekad rekla haha. Super sii :)


    Pratim te, pogledaj moj blog, piši utiske u komentare i učlani se ako ti se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  3. Baš su lijepe slike, ti si divna. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Super su slike! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши