петак, 20. новембар 2015.

Fashion TAG!

Zdravo svima!
Još jedan petak,napokon...Znam da je u poslednje vreme bilo dosta tagova,ali ja sam jednostavno želela da odradim svaki tag za koji sam bila nominovana...Ovoga puta to je fashion tag,uz ovaj post ćete nešto kasnije dobiti još jedan i naravno neću vam otkrivati o čemu će biti reči u sledećem postu.Inače ovi postovi su zakazani,jer ja nisam kod kuće...U toku sledeće nedelje tj. sledeće srede će možda biti još jednog posta...
Pa da počnemo... :D


1.Da li pratiš modu?
Da...

2.Farmerke vs trenerke?
Svakako farmerke...

3.Stavi sliku majice za koju misliš da je in.
Ova majica je po mom mišljenju savršenstvo... :D

4.Koja ti je omiljena modna marka?
Pa ako se Takko računa u modnu marku onda Takko,jer u poslednje vreme najčešće kupujem tamo... :)

5.Koju kombinaciju najviše voliš da nosiš?
Pa sve zavisi od doba godine,ali ako se recimo uzima u obzir jesen onda su to definitivno patike,farmerke i neka bluzica... :D

6.Da li više voliš duboke ili kratke čizmice?
Pa ne znam u šta se svrstavaju martinke,po mom mišljenju su one kratke tako da definitivno kratke čizmice... :)

7.Voliš li da nosiš kape?
Pa volim,ali samo one koje mi se svide i to samo zimi... :)

8.Da li misliš da su šljokice na usnama in?
Ne znam,mislim onako na slikama izgledaju kul,ali ko bi uopšte mogao i reč da progovori sa tim šljokicama na usnama?Mislim kad bi imao šljokice na usnama bukvalno bi ih sve pojeo kad bi pričao s njima na usnama tako da su po mom mišljenju definitivno OUT....

9.Koliko ti vremena treba za ulepšavanje?
Pa ne znam sve zavisi da li se šminkam nešto konkretno ili ne,kada se šminkam za školu ne treba mi više od 5 min,a kada se spremam za izlazak u grad onda mi treba i do 20-ak min....A ako mi je potrebno i lakiranje noktiju i tuširanje i sređivanje kose onda se to oduži i na po 2 sata... :D

10.Koji Beauty tretman najviše mrziš?
Pa najviše mrzim depiliranje depilatorom,i ja mislim da nikada neću smeti ono sama da uzmem u ruke...Znači ja bukvalno vrištim dok se depiliram... :D

11.Koji ti je omiljeni komad odeće?
Moj omiljeni komad odeće je jedna prugasta bluzica iz NewYorker-a ,ali pošto mi je majka zabranila da je nosim zato što je stara 2-3 godine u potrazi sam za novim omiljenim komadom odeće...

12.Šta se nalazi u tvojoj kozmetičkoj torbici?
Pa to su definitivno Baby Lips-evi,kreon i korektor.... :)

Ne želim nikoga da nominujem,jednostavno neka ovaj tag odradi ko god želi...I to bi bilo to za ovaj post... :D Do sledećeg posta:Bye bye :D
Voli vas vaša 

4 коментара:

  1. Oke,sviđa mi se dizajn bloga baš onaj Fall dekor..tebi se sviđa majica meni ovaj šorts.sjajan post uživala sam čitajući :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post,jako mi se dopada kako si odradila tag <3!Svi odgovori mi se svidjaju,i slazem se sa tobom...

    Novi post kod mene perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Tag je veoma zanimljiv, a i tvoji odgovori :D

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, tag je jako zanimljiv ♥

    Ako želiš pogledaj moj blog http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши