понедељак, 26. октобар 2015.

Slike sa ekskurzije! #1

Zdravo svima!
Još jedan ponedeljak je prošao....Iskrena da budem kao i većina vas ni ja ne volim ponedeljke jer oni predstavljaju početak još jedne nedelje u školi i nekako mi strašno deluju...Znam da sam vam u već nekoliko postova pominjala moju kolekciju slika sa ekskurzije,i ne mogu reći da ste ga očekivali jer je većina vas verujem i zaboravila da sam pominjala svoju kolekciju,ali eto mogu reći da ću vam danas pokazati deo slika koje sam isplanirala da vam pokažem...Pošto sam se jedva odlučila za stotinak slika od nekih hiljadu slika one će biti postavljene u gifove(nadam se da nisu prebrzi da biste mogli da pogledate svaku sliku)... :)


Ovde su slike pretežno sa Avalskog tornja...


Botanička bašta,da znam da baš imam dosta slika odavde.... :D


Ovo su još malo slike prvog dana...


I u ovom poslednjem gifu je delić Novog Sada,slike sa Fruške gore i par sličica iz Sremskih Karlovaca,a ostatak ćete imati prilike da vidite u sledećem postu.... :)

I to bi bilo to za danas,pišite mi u komentarima da li vam se sviđaju sličice....Do sledećeg posta:Bye,bye :) 

Posetite:Modern Hunters

Voli vas vaša

3 коментара:

  1. Slike su fenomenalne,bas si sve lepo docarala preko slika <3 :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su fantastične , vidi se da si se lepo provela <33
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ,jako bi mi značilo <3
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, Branka ☺
    Slike su super, baš je lepo sve ☺

    ОдговориИзбриши