понедељак, 5. октобар 2015.

My favourites-September 2015

Zdravo svima!

Današnja tema posta su favoriti za septembar...Nema ih mnogo pa da počnem odmah,jer me čeka učenje istorije za sutra.... :)


Prvi favorit je kao što vidite ova Plamolive kupka...Ova kupka miriše na orhideju i baš lepo peni,i kao što videti nalazi se u ovom velikom pakovanju... :)


Ovo mleko za telo je jako masno i koža je posle njega nekako mekana,ne miriše ništa specijalno otprilike kao i Nivea krema za ruke i ima 250 ml... :)


Ovaj crni B.U. po meni prelepo miriše,ali od njega još lepše nekako miriše onaj u tirkizno plavoj ili zelenoj bočici.... :) Ovaj ima još plus 50 ml... :)


Ove lakove za nokte mi je kupila sestra u Beogradu u Lilly,i ja mislim da ih je plaćala oko 80 din.Marke su Golden Rose u brojevima 203 to je ovaj sa šljokicama i 15 ovaj kao boja kože ili ne znam ni ja sama koja je ovo boja.... :) Inače uopšteno lakove ove marke na nokte mažem u 2 sloja,jer u jednom mi se ne sviđa boja... :)


Ovaj Baby Lips ste videli u haulu,ali evo opet se našao u mom postu...Ovo je Baby Lips iz nove kolekcije electro,ovaj se zove Pink Shock i imam tamno rozu boju i kao i većina ostalih Baby Lips-eva ne hidrira baš nešto usne... :)


Ovo je paleta od 7 senki,marke Ruby Rose i kupljena je u obližnjoj parfimeriji...Sve senke imaju šljokice kroz sebe i postojane su..Ja uglavnom koristim ovu neku kao sivkastu,belu,rozu i nežno plavu... :)


Ovu ešarpu poslednjih par dana bukvalno nisam skidala...Prvenstveno mi se sviđa to što je sa sovama i zato što ima ovu prelepu plavu boju... :)


Na ovoj slici se nalaze još dva favorita,a to su ovi štapići koje sam ja kupila u Grčkoj,mada primetila sam da su se pojavili i kod nas u marketima,i Nesquik kakao..Nema ništa lepše nego kad dođem iz škole,kad popijem šolju kaka i pojedem par štapiće uz moj sledeći favorit...


I moj poslednji favorit je ova genijalna serija...Na nju sam se ozbiljno navukla zahvaljujući mojoj drugarici (da,da opet ona) i znači ja sam bukvalno za 3-4 dana odgledala celu prvu sezonu...
Pretpostavljam da je većina vas već čula za ovu seriju tako da ne moram da objašnjavam šta se dešava u njoj... :)

I to bi bilo to za septembarske favorite,sada moram da idem da učim istoriju,do sledećeg posta:Bye,bye :)
Voli vas vaša 

14 коментара:

  1. Super post.:-)
    Najbolja serija ikada haa♥

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga Branka :)
    Veliki pozdrav i srećno učenje :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako dobar post! :)

    http://vanesaotional.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicni favoriti <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, obožavam Electro Baby Lips, pre neki dan sam ga kupila, odličan je.

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super postić, ja obožavam ovu Palmolive kupku i često je koristim :) Baby Lips takođe obožavam, ovaj mi je najbolji iz nove kolekcije :)

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  7. Obožavam Nivea mleko za telo :)
    Što se tiče palete senki, pigmentacija joj je mnogoo dobra, imala sam je davno. Međutim skoro nisam videla da ima negde da se kupi.... :/

    Bacite oko na moj blog, nova sam. Zapratite me i ja ću zapratiti vas :)))
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post, moram da pocnem da gledam tu seriju :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/10/little-black-dress.html

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post!♥♥♥
    Novi post: milicaadandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post!
    Odlicni favoriti!!!
    joxykutak.blogspot.com

    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, Branka! PLL, ja mislim, sad već svi gledaju!! :D

    I ja sam radila favorite septembra
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Baš mi se svidjaju favoriti,a posebno ovaj poslednji!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Jako dobar post! ♥

    anastazijaiemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши